STM32F103 a Arduino-like IDE

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 16 06:27:59 CEST 2014

Dobry den,

Mam "velky" maple - klon od Olimexu:
https://www.olimex.com/Products/Duino/STM32/OLIMEXINO-STM32/open-source-hardware

A tam pokud při zapnutí (nebo tuším resetu) držím druhé tlačítko
(připojené na BOOT0 pin), tak se to přepne do modu, kdy jde nahrávat
jiný bootloader, příp. vlastní app. Už jsem to zkoušel před nějakým
časem, ale fungovaly mi testovací programy pro STM32F10x nahrávané přes
u-Link-Me z prostředí Keil MDK.
Pokud by to bylo nutné, mohu se po tom postupu zase podívat ...

Petr