STM32F103 a Arduino-like IDE

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 01:19:08 CEST 2014

Dobry den,
mam par vecich postavenych na Arduinu a Raspberry Pi. Na dost veci je
RPi zbytecne moc, ale Arduino uz nejde pouzit.

Nedavno jsem nasel nejake informace o STM32F103.
Na eBay jsou velice levne desky:
http://www.ebay.com/itm/231274901824
http://www.ebay.com/itm/121456508819

pred casem jsem sehnal tuto desku
http://www.dx.com/p/stm32f103rbt6-minimum-system-development-board-154173
(momentalne ji nemam u sebe a nemuzu zkouset (pujcil jsem ji)).

Daji se tyto desky s STM32F103 programovat v necem, jako je Arduino?
Nasel jsem treba Maple
http://static.leaflabs.com/pub/leaflabs/maple-docs/latest/maple-quickstart.html
Mate s Maple nekdo zkusenosti? Jak moc je to (ne)pouzitelne? Jde
pouzit nejake knihovny pro Arduino (treba na DS18B20)? Da se
programovat bez JTAG, ktery nemam?
Libi se mi hlavne ty vyse uvedene eBay desky. Staci je, jako Arduino
pripojit pres USB k PC a muzu hnet zacit pracovat?

Neradte mi prosim, at se naucim programovat STM32 v C. Asi je to
opravdu nejlepsi. Ja mam ale Arduino vicemene pro zabavu a C se ucit
nechci (vim, Arduino je upravene C++). Na me hracky je Arduino IDE
celkem dobre pouzitelne.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl