RE: o5 W7 - lze aktivace po naklonování...?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Říjen 15 20:59:25 CEST 2014

Sysprep zas tolik nepromazává, ještě jsem snad nenarazil na aplikaci, která
by po instalaci ze sysprep nefungovala. Větší problém bývá s aktuálností
aplikací, kdy je třeba image občas udržovat.