bananapi <-> raspberrypi

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Říjen 15 15:42:49 CEST 2014

myslim, ze na RPI HW akcelerace do toho kecat nebude, pokud neni zakoupena licence.
osobne licenci nemam, filmy mi prehrava bez problemu - jediny problem (ktery mam pocit, ze nastal az casem), je takove 'stekani' ve zvuku.
ale neni to extrem, a delalii to jenom nektere snimky v akusticky exponovanych mistech - tak jsem to to neresil.
mam vsak pocit, ze po upgrade ze openelec+xbmc 12 na raspbmc 14 se to hodne zlepsilo. nejake exaktne porovnavani jsem vsak neprovadel

zbezne jsem si sice kouknul na to bananapi, ale jelikoz mam docela vyladene soustroji s RPI, nemam potrebu to menit.

mozna, az jednou budu potrebovat vice GPIO (ale verim, ze v tom case uz zas budou na trhu strojky uplne jineho vykonu)

  Sam