STM32 a FLASH EEPROM emulace

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Říjen 15 15:31:14 CEST 2014

Nejenom,
hlavně je to také opatření kvůli ztrátě dat, při 1 plné page ji nejdřív
musíte smazat.
A právě v tomto okamžiku nemáte uložena žádná data pro případ resetu,
výpadku atd.
Proto se zapisují do té druhé page a až pak se ta první maže.

L.