Poradte, prosim, H-Bridge

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Říjen 15 11:41:22 CEST 2014

On Tue, Oct 14, 2014 at 09:55:00PM +0200, Petr Labaj wrote:
> Nojo, když Vy řešíte opačný problém než většina ostatních uživatelů.
> Vetšinou člověk řeší "škoda, že to neumí spínat vyšší napětí", kdežto
> u Vás je to "škoda, že to neumí spínat nižší napětí".
> Že by někdo spínal H-můstkem nižší napětí než 5V (a přitom v zařízení
> 5V je, takže to není nějaký geret na 2 tužkové baterky), to asi není
> příliš obvyklé.

No,problém je právě v tom, že bych rád ovládal gerét na 2 tužkové baterky
z MCU. (V případě nouze může to MCU nechat běžet na 3V, to není zas
takový problém, ale do toho motoru se bojím pustit víc než ty 3V.
Zvlášť, když je to v uzavřeném plastu a k motoru se nedostanu...)

> Že jste si tím step-down chtěl ušetřit práci jsem celkem pochopil.
> Jen jsem nechápal tu myšlenku, že by byl v tom H-můstku integrován.
> Takže mě to překvapilo podobně, jako byste se zeptal, jestli v tom
> H-můstku není integrován třeba Bluetooth.  ;-)

Přičemž na druhou stranu jsem viděl i nějaké h-můstky, které mají
integrovaný step-up, ale je možné, že je to jenom kvůli řízení
MOSFETů (aby se patřičně správně otevřely...)