RE: Lepení PLA

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Říjen 15 07:45:26 CEST 2014

No, já jsem pro zjednodušení napsal ucpaná tryska. Ve skutečnosti nevím co se vlastně stalo. Prostě zubatice se točila a plast se neposouval. Jestli se to zadrhlo v extruderu nebo byla ucpaná tryska nebo to bylo úplně něco jiného nevím. Pokoušel jsem se hned reagovat a ještě za tisku tam filament nacpat zpět a "profouknout" to což se mi bohužel nepodařilo. Po přerušení tisku stačilo filament vytáhnout a nacpat zpět, ucítil jsem jak to zalezlo do taveniny a z trysky zase plast začal lézt. Takže to možná tryska nebyla. Ještě mám podezření na jednu mechanickou závadu ale tou manipulací těsně po přerušení podávání plastu jsem si znemožnil ověření této možnosti. Používal jsem PLA od Petra. Mám celokovový extruder a trysku 0,5 mm.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of František Burian
Sent: Tuesday, October 14, 2014 4:14 PM
To: HW-news
Subject: RE: Lepení PLA

Ahoj,

Zvláštní, já od Petra mám taky tiskárnu a až na drobé žvýkání osy Z se kterým se potýkám od počátku se mi tryska ještě ani jednou neucpala. A to jsem už vytiskl celou jednu cívku ABS od P.Z:, Druhou ABS Mladeč z půlky (fuj to je matroš), a PLA mám tak čtvrtku. Můžu se zeptat jakou máte trysku ? Já mám PEEK 0,5mm.

S pozdravem,

  F. Burian

=