STM32 a FLASH EEPROM emulace

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 14 21:35:54 CEST 2014

> Když už si s tím dal někdo tu práci (předpokládám někdo daleko fundovanější než já)
> tak proč psát prakticky to samé.

No ved toto vlakno je snad prave to vysvetlenie, ze preco.

Tak som si tie zdrojaky (od F4, dnes stiahnute - mimochodom, aku rodinu a aku verziu tych kniznic pouzivate Vy?) pozrel. Je to naozaj dost zle v mnohych ohladoch.

Mate to pole virtualnych adries (co je mimochodom nie prilis pochopitelna blbost samo osebe) nainicializovane cele pred tym, ako zacnete zapisovat?

wek