alternativa k STM32F4DIS-BB

Úterý Říjen 14 18:21:36 CEST 2014

Funguje to celkem spolehlive, mam od nich kity pro F1 a F2.
Pokud jde o LAN8720 vim minimalne o dvou seriove (po kamionech) vyrabenych
vyrobcich v kterych je LAN8720 k MCU pripojen cca 10-15cm  ksandou a take
to chodi bez problemu.
V tom bych problem nehledat RMII snese prekvapive hodne, i kdyz ne vse.