Lepení PLA

Úterý Říjen 14 17:57:45 CEST 2014

Mam taky tiskarnu z vetsi casti od P.Z. ;-) , celokovovy extruder a
tryska 0.3 se ucpala pri pomalem tisku - ona se teda neucpala ale drat
se roztemovel v trubicce mezi chladicem a tryskou. U 0.5 se mi to jeste
nestalo.
Co to znamena zvykani osy z?
Ty plasty Mladec jsou tak spatne? Asi nema cenu setrit nejakou stovku na
plastu...