vyzrazené heslo na seznam

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Říjen 14 15:48:47 CEST 2014

On Tue, Oct 14, 2014 at 03:40:48PM +0200, Petr Zapadlo wrote:
> i ten virus ve wine jsem si kdysi dávno už zkusil.
> Je pravda, že wine mám instalované a používám ho na běh MS Office. Vyskytují
> se ještě viry v office dokumentech? Jsou schopny si šáhnout do Thunderbirda
> a vytáhnout heslo?

Ja si myslim, ze uplne v klidu. Zalezi jak jste nechal namapovane win
drives.
Obcas malyho nutim, kdyz se snazi cpat nejakou hru pres playonlinux,
aby napred pres wincfg alespon zrusil namapovani drivu. Prvni tam je asi
z:\ na cely filesystem a dalsi... a pak zrusit mapovani profilovych
slozek do osobnich slozek v home (Hudba, Dokumenty...)
Spustit si neco ve wine vnimam jako znacne bezpecnostni riziko.

--
Zito