vyzrazené heslo na seznam

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Říjen 14 15:27:36 CEST 2014

Na Ebay mám jiné heslo a podpora seznamu mi potvrzovala, že přes můj
účet za poslední dobu nešli jiné podezřelé maily než ten s tím heslem :-)

Jinak mě překvapilo jak technicky reagovali - na technickou otázku jsem
dostal přesnou technickou odpověď - v chatu, kde slečna co mě
obsluhovala, dopředu nemohla vědět na co se budu ptát. Byl jsem příjemně
překvapen fundovaností.

Petr