Hodiny pro balua

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 14 13:00:32 CEST 2014

taky mne to zaujalo, ale typoval bych 2 motorky - jestli jsem si vsiml, rucicky se tocily stejnou rychlosti (sem i tam, nezavisle na sobe)
ale koukal jsem to jenom jednou, ne moc detailne ...

a ciferniky: vykresy, nuzky a jeden hezky vecer ve dvojici bez televize na to staci, a pres vikend rafiky.

kazdopadne jde asi o nejakou vlastni konstrukci.
mozne 3D print?

:)

  Sam