Step Down podobny TPS62175, TPS62177, ale 1A

Úterý Říjen 14 10:24:50 CEST 2014

Ja na TI ani pinove kompatibilite netrvam,  to bylo jen takove povzdechnuti
nad absenci jasne koncepce u Ti.
Ti je podle rozsahu nabidky spinanych menicu asi nejvetsi vyrobce, pro Vin
4,75 (5) - 24 Iout1A nabizi presne 92 ruznych IC.
Clovek by pak cekal, ucelene a skalovatelne rady. Viz.TPS62175/7 zakladni
takrka idelni synchronni menic zamereny na napajeni s modem ligth load
,typicky MCU se spotrebou ve sleep v radu uA.
IC vystaci s minimimem externich soucastek vlastne vystaci s dvema
keramickymi C a jednou civeckou 4x4mm, pri 1mA maji ucinnost nad 80%, co
vice si prat. Problem nastane,kdyz k MCU treba pridate RS485, ono to sice
porad zere 0,0 nic, ale pokud bude budic pracovat do zkratu na 485 sbernici
vezme si az 250mA a 500mA menic muze byt malo. Presne zde bych ceklal,
rekneme TPS62275 / 7 , naprosto stejny menic jen 1A.  Bohuzel nic, trochu
tomu nerozumim, jednak by navrh a vyroba TPS62275 lisici se od 175 jen
dvema T s mensim RdsOn byla levnejsi, pro zakazniky by bylo takove reseni
take vhodnejsi , nemusi hledat, menit DPS.
Presto nic ale zaroven delaji pinove i napetove nekompatibilni TPS6216x a
92 dalsich jinych menicu z niz vetsinu vlastne nesezenete ani u farnella za
jeho izasne ceny s jistotou trojnasobku doporucene ceny vyrobce.

Pokud jde o Analog tad ty pro pozadovane parapetry nabizi jen 3 ruzne
menice, pricemz nejvice se idealu asi blizi
http://www.analog.com/static/imported-files/data_sheets/ADP2442.pdf
ale je to klasika s externi kompenzaci, externim nastavenim frekvence a
ucinnost pri I out 10mA je jen cca 35%, asi jde vylepsit snizenim f, ale

Omlouvam se za dlouhe a zbytecne tlachani,ale sanazim se prejit na system
predpripravenych "modulu" z kterych se pak vetsina konstrukce vice mene
posklada a tak jsem se pokusil co nejlepe vyresi treba budic RS485
(prepetove ochrany, zdoje kde bych rad mel co nejmensi 500mA, 1A a  treba 2
- 3A "modul".