Takto ma vyzerat prepinac multimetra (rozoberaci Madar)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 14 07:23:12 CEST 2014

Zdravim,
[JAZYKOVE_OKENKO]

ja uz dlouha leta hlasam teorii, ze lingvistologove maji radi pradek a tak roztridili evropske jazyky do skatulek.
a jakol kul v plote tam zustaly jenom dva narody se svym jazykem: madari a fini.
uceni ucenci nevedeli co s nima, tak je hodili do jedne skatulky a sli ten krasne udelanej poradek zapit.

[/JAZYKOVE_OKENKO]

:-D

  Sam