Poradte, prosim, H-Bridge

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 14 00:50:41 CEST 2014

L293
Pro vyšší proud se dají zapojit 2 kanály paralelně.
Pro vyšší proudy je dobrý L298, ale ten zřejmě bude mít problém
a tak netypicky nízkým napětím pro motor.

Jinak nechápu, co má H-bridge společného se step-down, tedy
proč by tam měl být integrovaný.

PL

*********************************

From: "Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 14, 2014 12:20 AM
Subject: Poradte, prosim, H-Bridge

Dobry den!

Shanim H-Bridge (integrac) nasledujicimi vlastnostmi:

 - pro rizeni jednoho DC motoru (nevim, co je to presne zac)
 - ridici napeti 5V (TTL)
 - vystupni napeti 3V (idealni by bylo, kdyby to melo
integrovany step-down, ale kdyz nebude, tak to preziju ;-)
 - vystupni proud nejlepe 600-700mA dlouhodobe (na motoru jsem nameril
500mA, ale radeji, at je to trosku naddimenzovane), spicky nejlip alespon
1.2A
 - melo by to umet tam, zpet, "brzdu" (L/L) a Z/Z.
 - nejake ty ochrany proti zkrat atd., kdyby si to poradilo
s naindukovanym napetim, bylo by fajn.
 - nejaka rozumna cena v kusovem mnozstvi (bral bych 1ks + cca 1-2 ks
do supliku)
 - dualni H-Bridge muze byt taky, ale neni podminkou

Bohuzel se v tom moc neorientuji a googlovani na blind moc neprinasi.

Diky!