Step Down podobny TPS62175, TPS62177, ale 1A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 13 23:18:15 CEST 2014

>Nenasli radcove, nenasli.
>Ti nabizi http://www.ti.com/lit/ds/symlink/tps62162.pdf
>ta sice umi 1A, ale max  Vin 17V a to mi prijde ponekud malo,zvlaste kdyz
>kazdy druhy radoby 12V adapter ma nezatizeny klidne 18V.
>Ti nabizi beznama 100 ruznych menicu, ktere pri Vin 4,75-24V dokazi dat 1A.
>Clovek by cekal nejakou logiku a skalovatelnost,tedy mame TPS62177, pak  1A
>verzi tehoz s vetsimi a drazsimi tranzisotry.  Realita, sice mame TPS62162,
>ale ma jine pouzdro a jine Vin a tak pokud chcete 1A musite sahnout po jine
>rade s externi kompenzaci.

No, pinovu kompatibilitu ste povodne nespominali, ani to, ze to musi byt od
TI... Podla mna by sa nieco u Linearu, Analogu, Maxima, Intersilu, OnSemi,
... mohlo najst...

Uznavam, ze to nie je lahke hladanie - vlastne som dufal, ze ste to
hladanie robili a ze sa dozviem postup, ako to hladate... :-)

wek