STM32F439 problem s LCD + ETHERNET

Pondělí Říjen 13 19:10:58 CEST 2014

Jednoduse jsem inicializoval SDRAM (je 32b sirka dat takze to ten pin
nakonfigurovalo) a pak jsem ho pri inicializaci ethernetu prepnul na
alt. funkci MII_RX_ER. Kupodivu SDRAM a LCD fungovaly dal...
Ethernet MAC se obejde bez tohoto signalu, zda se a vse funguje...

Format mailu na odkazu vypada desive, preposilal jsem to na mobil a
odesilal z mobilu, protoze z compu se na muj mailovy server nedostanu.
Cert vi, jak se to zmrsilo...