Step Down podobny TPS62175, TPS62177, ale 1A

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Říjen 13 15:49:56 CEST 2014

Hehe, to je vtipny clanek :) :)

Ptáte se, co taková sranda stojí? *Cena Vás poměrně překvapí, protože není
zas tak vysoká*. Jedna taková *samolepka Vás vyjde na méně než 1500 korun* a
dále si pak můžete koupit například balíček několika a pak Vás to vyjde
ještě levněji.