Izolační trafo a zásuvka

Neděle Říjen 12 18:43:27 CEST 2014

No jo, ale síť IT napájející zabezpečovací zařízení je použitá ne z
důvodu bezpečnosti, ale z důvodu nepřerušitelnosti napájení při první
závadě. Proto tato síť musí mít HIS - hlídač izolačního stavu, který při
poklesu izolačního odporu spustí poplach. No a všechno za trafem je
spojené se zemí.

V původním dotazu šlo o to, že jsou kolíky spojené mezi sebou, ale už
nikam dále. To je to, co mi vrtá hlavou.

Saša Svobodová