ethernet s IP

Sobota Říjen 11 18:19:24 CEST 2014

MAX485 pokud nevysila zere pod 1mA typicky 500uA, to neni mnoho.
Ethernet v klasicke konfiguraci je skutecne zravy, je to dano nutnosti
vysilat takovym vykonem, aby to zvaldlo 305m kabel.
Pokud chcete mene zravy ethernet musite hledat neco co splnuje IEEE
802.3az, treba
ftp://ftp.smsc.com/pub/Data_Briefs/8740db.pdf