co s "+18" displejmi?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Říjen 11 17:04:38 CEST 2014

Nojo, zislo sa tu mnozstvo napadov, vacsina z nich je presne taka, ako
som chcel - teda mierne ujete zalezitosti.
Celkom sa mi paci napad odpocitavania do tej slavnostnej chvile kedy
junior vypadne z domu (tam len vidim problem v dlhodobej presnosti,
RTC nestaci, lebo by som ho mohol omylom poslat prec trebars aj o par
mesiacov neskor, snad nieco synchronizovane s nejakym internetovym
casom), aj ten "scitavaci teplomer" - tam by sa pekne vyuzili tie
znamienkove LEDky. Ostatne su samozrejme tiez super, snad tu niet
jedneho ktory by sa mi nepacil.

Dakujem, nieco si z toho snad vyberiem.

Dňa 10. októbra 2014 15:47, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: