Pristupovy system pro zavoru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 11 00:00:32 CEST 2014

Člověk každý den, to přijde dost draho. Osobně si myslím, že by stačil
brigádník 2x za rok, kterej vypustí gumy všem, co nejsou na seznamu
povolených SPZ:-) Nebo partička školáků, co by to udělala zdarma, jen pro
vlastní potěšení.

PH

Od: Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>

"No, momentalne tam sedi v boude clovek, ale vzhledem k nakladum na toho
cloveka se hleda "uspornejsi" reseni..... :-( ""
Dne 9.10.2014 22:16, Kubat Tomas napsal(a):
> je problem udelat jeden(vicekrat) den kontrolu "clovekem" a podle pravidel
uzivani parkoviste se s temi co porusili pravidla vyporadat ?
> mozna naivni dotaz .. ?
> pokud to nejde, neni to az tak dulezite parkovani :-).
> tomik.
>
> Behalf Of Kuba Jan
> Lidi to zneuzivaji, bud volaji znamemu, ktery ma opravneni a ten jim
otevre, nebo dokonce ma uzivatel aplikaci, ktera pri prijeti SMS z cisla
"kamarada" prozvoni branu.
> Totez RFID 125 KHz, casem se zacalo parkoviste plnit vic a vic. Pak se
zjistilo, ze nekdo dela kopie RFID ( u 125 kHz jak jsem zjistil zadny
> problem)
>
> Ted je tam kamera a cte SPZ, ale uz jsou i taci, co maji kartonove cedule
se spravnym cislem za oknem a pri vjezdu rozsviti dalkova svetla.
> Nevim, kdo na to prisel, ale oslni to pry tu cast snimace kamery kde je
SPZ a kamera pak najde ten kus papiru za oknem :-(
"