[MECH] Dostupnost naradi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 10 23:27:47 CEST 2014

A abych nenudil dementnim stezovanim, jak neco neni, co driv bejvalo,
tak pridam jednu historku z nataceni:

Rejpal jsem se kdysi v aute, na sobe jsem mel nejakou parodii na
monterky a ty mely zadni kapsu. Naradi (a klice predevsim) jsem mel
nejake polske, priserne, ale na vic tehdy nezbylo. No a jak jsem tak
chodil kolem auta, naradi jsem nosil po kapsach, predevsim v te zadni.

A prave tehdy jsem zjistil, ze chromovane naradi uz nikdy - sponu, resp
supinu chromu, zariznutou hluboko do zadku mi ma tehdejsi pritelkyne
dolovala ze zadku s pinzetou v ruce docela dlouho, nic prijemneho to pro
mne nebylo... Od te doby si ale davam vyrazne vetsi pozor na to, s cim
vlastne pracuju :)

Pavel Kutina