[MECH] Dostupnost naradi

Pátek Říjen 10 23:05:53 CEST 2014

Nehledal bych v tom zadane spiknutí, plochy klic je spise strojirenske
naradi a rychlym pohledem  na stojirenske vyrobky, namatkou rypadlo K2000
nebo T815, mozna vas to prekvapi,ale neni tam ani jedna matka M3 :-)
Tam kde se pouzivaji M3 se spise povoluje nastrcaky a bity.
Mam sadu hodinarskeho naradi, v te jsou klice od asi 0,5mm do prave  3 nebo
mozna 2,5
Kdyz to vezmete z druhe strany , zkuste sehnat 1/2 gola sadu v ktere bude
36 orech , nesezenete presto se dela a da sehnat, holt ne v tech bau....