OT - Zasilky z Ciny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 10 22:49:44 CEST 2014

 10.10.2014, 22:42:47

Pred 2 mesici zadna burcakova sezona nebyla a nedoruceni z technickych
duvodu jsem mel taky. Kdyz jsem mel tu drzost, ze jsem si, navzdory
neoznameni o ulozeni zasilky pro ni dosel na postu, ukazalo se, ze
balik je poskozeny, kus obalu odervaneho a posleze jsem doma zjistil,
ze neco malo zasilky chybi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz