ethernet s IP

Pátek Říjen 10 20:20:50 CEST 2014

Naco dokumentace - vzdyt to jsou zdrojove kody... A neco se najde na forech.
Dnes jsem zrovna rozchazel jeden takovy ethernet, asi pul dne, nez jsem
prisel na to, ze PHY dp83848 ma defaultne adresu 1 a ne 0 jako lanxxx co
bezne pouzivam... Takze nastaveni full a half duplex si nejak nesedlo a
4 hodiny jsem zkoumal registry DMA proc to vzda vysilani a shodi
MII_TXEN  po cca 12B ;-) ALe to nema nic spolecneho s LWIP, to pak hned
fungovalo skvele. No aspon jsem se konecne poradne seznamil s MAC u STM.