Re: převod času z protokolu Time

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Říjen 10 20:02:38 CEST 2014

Když už to má mít internet, co si ten čas rovnou někde na serveru
předžvýkat do potřebného formátu? Já osobně bych k tomu asi použil google
app engine, ale asi by stačil libovolný hosting a primitivní php skript.
Jinak by asi bylo nutné se využít toto
http://www.iana.org/time-zones/repository/releases/tzdata2014h.tar.gz a
pravidelně aktualizovat.

S pozdravem