OT - TME boduje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 10 18:58:49 CEST 2014

Ahoj,

v noci ze středy na čtvrtek jsem si objednal zboží v TME. Jenže jaksi
ve čtvrtek odesláno nebylo. Dnes jsem volal do Ostravy s dotazem, kde
se to fláká...

Chlápek: "Vy jste si to neobjednal, ta objednávka je stornovaná."

Já: "Objednávka není stovnovaná, má číslo XXX a já mám potvrzení
objednávky."

Chlápek: "Už to vidím, vy jste košík vysypal a neobjednal."

Já: "Povídám, že mám potvrzení objednávky, byla odeslaná."

Chlápek: "Je tady stornovaná."

Já: "Není stornovaná, já ji tam vidím vyřízenou."

Chlápek: "Asi jste tu objednávku neodeslal."

Já: "Já vidím ve vašem systému objednávku a taky vystavenou fakturu na
7,5 tisíce."

Chlápek: "Aha. No jo. Tak jste ji asi stornoval."

Já: "Nic jsem nestornoval, je tam v pořádku a faktura taky."

Chlápek: "Aha, už jsem si vzpomněl, včera byly nějaké problémy s
odesíláním zboží, hodně zásilek neodešlo, tak odejde až dneska."

Nezabili byste ho?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem