OT - Zasilky z Ciny

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Říjen 10 16:41:49 CEST 2014

> A jeste k tem penezum...CP ma zhruba 3.000 pobocek na uzemi CR. Z toho je pres
> 1.000 ztratovych a z toho je tusim 280 takovych kde je denni ztrata vycislena na
> tusim 10.000Kc (tydeni trzba i treba 30Kc!!). Presto je nesmime zavrit. Platy
> zamestnancu u CP se uz 5 let nezvedaly.

Mesicni ztrata 300k? Docela by me zajimala struktura nakladu. I kdyz asi to bude
jako na zeleznici. Naklady rozdelime na kilometr koleje a pak na rovny
petikilometrovy usek bez dopravy generuje neskutecne ztraty. Pak tu trat
vytrhame a zrekultivujeme (to taky neco stoji).

My na Obecni urad dostavame rocni dotaci na veskery provoz prenesene pusobnosti
(statni sprava) 54.000 Kc rocne. A jeste hodne zbyde :-). Tot asi z tem nakladum.

Standa