STM32 external CLK

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 10 13:48:18 CEST 2014

>">>> RDY bit se nastavuje, kdy? oscilator zacne kmitat a stabilizuje se

>Hm, tak to ma pan kolega Dresler musel zle pochopit - ja som myslel prave
>na prosty citac s hodinami zavesenymi na vystup oscilatora; on zrejme
>myslel na nejaky fixny casovac odcasovany nejakym internym RC oscilatorom,
>alebo tak nejak..."
>

>To je mozne, az pujdu na kavu tak si s nim o tom promluvim :)
>
>Nic takoveho tam pro standardni oscilatory neni.

No ved presne to tam napisal: "s citacem s fixni dobou nepocitejte".

>"> Cim se eítae nuluje v mni
>
>To by tiez islo vyexperimentovat... az sa raz budem velmi nudit... ;-)"
>Ja Vam tu nudu asi budu zavidet :)

Nebudete, lebo k tomu v dohladnej dobe nedojde :-(

> [...]
>bez
>
>V RM inych rodin som vsak takuto poznamku nenasiel, co ma znova vedie k
>hundraniu o kvalite STM32 dokumentacie... (bez smajlika)"
>Ano, tomu rozumim, ani me se nelibi a proto se snazime ji zlepsovat. Snad je
>to aspon tam kam muzeme sahat videt...
>
>Ta poznamka by se mela postupne objevit i v dalsich manualech, je soucasti
>sdilene kapitoly a vezme se v potaz pri nove generaci dokumentu. A nova
>generace se pochopitelne dela zejmena kdyz jsou podstatne duvody proc ji
>udelat, ona sezere pomerne dost zdroju (a tim nemyslim vypocetni vykon

To je v poriadku a tomu rozumiem. Co ma hneva je, ze ani tie stare
generacie (vratrane prvej publikovanej revizie) ocividne nepresli
zakladnou korekturou, inak by som v tom nenachadzal ja, bezny uzivatel,
desiatky chyb (i ked vacsina su gramaticko-stylisticko-estetickeho
charakteru), a to velke mnozstvo copy/paste chyb (vid nasa nedavna vymena
mailov).

>Jeste poznamka - v tomhle nam pomaha sledovat ruzna fora a diskuze kde
>uzivatele na dokumentaci konstruktivne nadavaji. Takze pripadne konkretni
>pripominky prijimam i na tomto mailu, nejlepe oznacene urgent aby nezapadly
>mezi konferencni prispevky.

http://www.efton.sk/STM32/STM32F4xx_doc_errors.txt , aktualizujem ho vzdy
ked najdem nieco nove, ale je 'F4-centricke, kedze to vyplyva zvacsa z
mojej kazdodennej roboty. Myslim, ze dotknuta osoba (osoby) o tom vedia,
ale nepochybujem, ze tie moje aktualizacie nesleduju (to by som ani
necakal). No a stratil som uz energiu prenasat neopravene chyby z verzie
do verzie, takze nieco co tam mam pre UM v4 este stale je aj v UM v7.

wek