OT - Zasilky z Ciny

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Říjen 10 13:11:59 CEST 2014

Ano  bylo to procleno a zaplaceno a pojisteno,  velka obalka, nic maleho.
Ale kuryr  se domnival, ze kdyz to neni na dobirku, tak to hodi za plot.
Za plot to nemel hazet ani kdyby to bylo za 20 dolaru nebo za 20 korun.

Ale u DPD mi prisel balik GSM modulu  za 60 tisic.
Take to hodil za plot a tak nestastne ze brana pri otevirani balik
stihla rozlousknout.
DPD i posta mela cekat na podepsani,  praxe ukazuje, ze si to snad
podepisuji sami, a to uz toleruji, ze to nekdo prenecha bez souhlasu
sousedum.
Na postu jsem volal, ale rekli mi ze tento typ baliku vozi z Trince a
tam byl nejaky novacek.
Nastesti sonda byla prozirave zavarena v sacku. Ale ty GSM moduly
vypadly z plata a sbirali jsme je po kusech to jsem posilal foto na DPD.
Co delat, kdyz je tam napsana cena a pojisteni a presto s tim nekdo
takhle zachazi?

LK