nafouklá Li-Ion

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Říjen 10 12:30:43 CEST 2014

Ja jsem nenasel souvislost.
Z 5000ks Li-Ion 1000mAh jsem asi 100 menil kdyz byly nafoukle.
Dobijeci obvod pouzivam Maxim a Microchip,  ale take primo z ruznych
obvodu primo pro tento typ baterie.
Low ESR kondik mam 220uF + 22uf keramiku.
Napeti je max 4.15 + nejaka tolerance, ale neresahne 4.2 V.

Spise bych to videl na odlisne kusy, starim to take neni, nektere byly
takto odrovnane i do pul roku.
4.2V je max nabijeci napeti, GSM modul toto zobrazi jako 100% kapacitu
baterii, tam bych tedy zavazny problem taky nevidel.

LK