[OT] Jakou bezdratovou mys s dosahem 5m

Pátek Říjen 10 10:19:00 CEST 2014

Tak jsem koupil přesně tuhle, cca 5m dosah má, resp. na gauči funguje, ale
neměřil jsem to metrem, lepší je, když se přijímač zapojí do USB portu
zepředu, kde je kolem jenom plastové čelo PC než zezadu, kde je všude kolem
plech - počítač stojí bokem ke gauči.

ALE jedna zajímavá věc: po rozbalení a zasunutí baterek jen krátce červeně
blikla a jinak nic. Tak si říkám, to je super, nová myš a nefunguje,
nicméně jsem ji rozebral (jde to dobře a bez ztráty záruky) a udělal pár
pokusů. Po vyndání baterek, vybití elytů uvnitř a zasunutí zpátky to samé -
blik a nic. Tak jsem na ni chvíli foukal fénem, zkoušel měřit jestli napětí
jde všude kam má a nic. Pak jsem si naslinl prst a přejel broukovi po
nožičkách. Rozsvítila se a chodila celý večer ;) Zřejmě neproběhl korektně
nějaký reset po připojení napájení a ten nasliněný prst tomu pomohl.

Nicméně ráno opět nešla, jen ten jeden blik, tak ji jdu reklamovat. Asi by
to šlo opravit, ale proč, když je úplně nová.

P.K.