W5100 a buffer

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Říjen 10 10:03:36 CEST 2014

Zdravím, mám jednoduchou aplikaci s Wiznet W5100. Skoro vše je v pohodě až na jednu drobnost. Mám jednoduchý web server (stránka včetně hlavičky se vejde do 1000 znaků) a občas se stane, že se mi nenačte celá http hlavička (jenom část) a tudíž se pak nenačte i stránka (resp. button ve formuláři - posílání metodou POST - na který kliknu protože v hlavičce pak chybí to zásadní - obsah hlavičky se načte se tak z 90% a konec schází).

Mám to uděláno nějak takto:
http://www.seanet.com/~karllunt/w5100_library.html

case W5100_SKT_SR_ESTABLISHED: // if socket connection is established...
rsize = ReceivedSize(mysocket); // find out how many bytes
if (rsize > 0)
{
if (Receive(mysocket, buf, rsize) != W5100_OK) break; // if we had problems, all done

Když si po tomto řádku nechám vypsat "buf" tak část hlavičky schází (konec s informací o POST). Většinou se toto stává pokud do browseru zadám adresu, hlavní stránka se načte a "rychle" kliknu na button ne formuláři (rychlost znamená že kliknu hned jak se stránka načte). Když po načtení stránky počkám tak dvě vteřiny tak je vše v pořádku a hlavička se načte celá. Nesetkal se s tím někdo?

MG