ESP8266 - ma uz nekdo?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 23:16:57 CEST 2014

Pomale ako pomale. Vela sa hovori o pouziti v Internet of things, to
je teraz taky popularny buzzword. Predpokladane pouzitie je vyflusnut
20 bajtov dat raz za pol hodinu. Pri vsetkej skromnosti na to 115200
bude stacit.
Ja osobne si viem predstavit mnozstvo zariadeni, ktorym bohato stacia
datove toky radovo bajty za sekundu a tam tento lacny cinsky bazmek
bude stacit.