Wifi <=> bluetooth

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 22:46:55 CEST 2014

Dobry den,
pokud by melo arduino delat wifi-bluetooth most, muselo by se chovat
jako router. Na to asi nema dost vykonu. Neumim si poradne predstavit
ani fw pro Arduino.
Osobne bych sel cestou pocitace s linuxem, treba raspberry pi.
Potrebujete Bluetooth AP. PAN sit, nebo jak se tomu v terminologii
blueetooth rika.

Kounete na:
http://blog.larsstrand.no/2009/04/sharing-internet-connection-over.html
http://askubuntu.com/questions/254794/how-can-i-share-my-internet-connection-via-bluetooth/258360#258360
http://www.howtoforge.com/bluetooth_pand_debian_etch

Rychlost bych neresil, mobil bez systemu stejne bude mit nejaky stary
BT a jinak stejne nebude mit rychle pripojeni jak vyuzit.
btw, co ma za mobil? Nebylo by lepsi koupit v Alze androida do 2 tisic?