Pristupovy system pro zavoru

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:11:34 CEST 2014

My používáme GSM Klíč - http://www.gsmklic.cz/

Celkem to funguje. Blesk to zničil, ale jinak to máme asi 3 roky v provozu a není s tím problém. U nás to ovládá bránu a závoru. Na první zazvonění otevře bránu (za ní je malé parkoviště pro zaměstnance) a na třetí zazvonění otevře i závoru která vpouští auto do vlastního areálu. Je k tomu SW kde je možné určit kdo může jen bránu a kdo obojí. A samozřejmně otvírat to mohou jen registrované mobily. Pro jednoho člověka je možné zadat víc mobilů - třeba já tam mám zadany služební i soukromý. Nastavení lze ovládat buď dost nepohodlně mobilem nebo je možné se připojit notebookem a tam se to potom dělá celkem komfortně. Celé to zařízení je zabudované v noze závory.

Já to neobsluhuju, takže podrobněji to neznám. Ale pokud budete něco chtít vědět mohu se zeptat kolegy.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, October 09, 2014 10:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pristupovy system pro zavoru

Pozadavky jsem nevymyslel ja a ani nevim co se od toho chce a jak to
bude vyuzivano - takze bych neresil co vsechno by slo nebo neslo. Urcite
jde i o cenu (netusim jaky je rozpocet). Zrejme se jedna o nejaky maly
areal, kde ta brana je jiz namontovana - jen zrejme chteji nejak
podchytit kdo se tam jak coura.

Takze bych se drzel toho co jsem psal...v podstate zatim jediny
konkretni tip je ten Flajzar.

Dallas a iButton se mi take nelibi beru to jen jako jednu z moznosti.

Radek Vicek