Prolific 2303 driver + OBD diagnostika (bylo Teploměr s GSM přenosem )

Středa Říjen 8 19:01:43 CEST 2014

Tak jsem vyuzil tuto ulozenou informaci, moduly dnes prisly a fakt za ty
prachy fungujou... Zaroven jsem tim zprovoznil ELM327 diagnostiku,
kterou jsem predtim musel provozovat na virtualu ;-)
Ten modul je uzasny za tu cenu, jsou tam i 3 LEDky...
Jestli za prijde i tohle
http://www.ebay.com/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBDII-OBD2-Auto-Car-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-B52U-/121175476084?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
za ty penize, a bude to fungovat, tak uz ceny v Cine proste nechapu...
Jen ten ELM stoji normalne 4 stovky ale v tom co mam na USB je
PIC18Fneco bez oznaceni, tak to bude asi upiratene kazdopadne funkcni...

Mimochodem, nezabyva se tu nekdo diagnostikou? Chtel bych udelat
modulek, ktery by pres OBD monitoroval stav a akce kolem DPF... Nerad
bych prosvihnul regeneraci. Zatim zkusim sledovat teplotu a tlak, coz
jsou publikovane PID ale zatim jsem to netestoval. Uzitecnejsi by bylo
sledovat nejake interni hodnoty zaneseni a regenerace v % ktere jsou
nejak dostupne, ale asi to uz bude zavisle na vyrobci??? Podle te
teploty by se ale regenerace mela dost spoplehlive poznat.
Zatim jsem si ji vzdycky vsimnul podle spotreby, ale je neprakticke
vzdycky pri dojezdu zkoumat jaka je spotreba v klidu...