STM32 external CLK

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Říjen 8 18:50:44 CEST 2014

Presne na toto som myslel ale tiez som to nechcel napisat rovno (aby som
neovplyvnil pripadne reakcie)
Co sa spotreby tyka 1mA hore/dolu ma v danej aplikacii nezaujima.
Coho sa bojim viac je ci po prepnuti na HSE ten 3.3V CMOS obdlznik nejak
nebude tomu procesoru robit problem.
Netsim co tam v skutocnosti na tom cipe je. Ovpyvnenia vystupu
oscilatora sa prilis neobavam.

Stano