Hlídání čtyřnožců v bytě

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 8 14:07:09 CEST 2014

Zdravim,
  ja mam prihodu s nasim byvalym psem, nemeckym ovcakem Luxem.
  Jednoho dne se vloudil do kuchyne, kde zrovna nikdo nebyl, a
odcizil ze stolu jeden naklepany rizek pripraveny pro smazeni (jeste
neobaleny), ktery beze zbytku a beze svedku sezral.
  Nejlepsi na tom ale bylo, ze vedel, ze dela neco, co nema, a jako
male dite, ktere neumi jeste lhat, jakmile jsme prisli do kuchyne, zacal
provinile knucet, klopil usi, lehal si a zvedal nohy, proste typicka
provinila a podrizena poza :-). Napred jsme vubec netusili, proc to dela,
nebot jsme si chybejiciho rizku nevsimli, tak vstal a stridave koukal
na stul, kde chybel rizek, a na nas, a vylozene se tim bonznul :-). A kdyz
jsme na to prisli a zeptali se ho silnym hlasem "Ty jsi sezral rizek ?",
tak knuceni dosahlo vrcholu, da se rict, ze uplne brecel, zalezl pod stul
a nechtel vylezt, jako bychom byli kdovijak zli a pravidelne ho mlatili,
ackoliv se mu to s nami urcite nikdy nestalo :-). Zustal tam tak asi
hodinu dobrovolne "v trestu" a pak prisel a skemral o udobreni :-).
No reknete, neodpustili byste mu to :-) ? A zadny detektor psa jsme nikdy
neresili :-).
  Zdravi Pavel