Re: Hlídání čtyřnožců v bytě

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Středa Říjen 8 10:41:56 CEST 2014

Díky - RPi tam je, tzn. vyzkouším. Kocouři jsou shodou okolností
jednobarevní, tzn. možná bude stačit detekovat fleky odpovídající velikosti
;-)

Původní představa byla odhadem cca deset čidel po bytě, tzn. 10 x
("krabička" + MCU + rf24l01) + 1x RPi. Webcam + RPi naráží na omezení délky
USB kabelu, viz. sousední vlákno + v tomto počtu na početní výkon...

RT