Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Říjen 7 20:32:39 CEST 2014

No nakonec jsem to vyřešil pomocí 4011 a Picaxe (o němž jsem neměl ani
tušení si nechám na hraní).

Díky Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Mraz <mraz na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 10. 2014 22:55:58
Předmět: Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

"Nebo může být trend přesně opačný - dříve jsme malovali schémata
logických obvodů, teď je popisujeme ve VHDL nebo verilog. Každý způsob
má něco do sebe, pokud je používán s rozumem.
V každém případě je nutná znalost dané problematiky. A to je problém.
Špagetový kód, ve kterém se nikdo nevyzná lze napsat v jakémkoli jazyce
stejně tak jako lze namalovat schéma kde signál pro zmatení nepřítele
putuje všemi možnými směry.
Takže mi spíš vadí že kvůli nízké ceně výsledného produktu programují i
lidé, kteří by to dělat neměli a to jen proto, že to dělají levně. A aby
takto stvořený kód vůbec něco dělal je nutné ho obalit spoustou
ochranného balastu, takže jsem byl dnes zase nucen dokoupit dalších pár
GB RAM do desktopu abych vůbec mohl něco dělat a ne pořád jen čekat na swap.
Pro člověka, který je léta zvyklý, že do pár (desítek) KB se vejde i
dost složitý problém je to poněkud frustrující.

Mrazík

bylo mozne programovat diagramem.