Re: Linux - laická otázka

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 7 15:21:43 CEST 2014

instalaci bych resil az jako posledni moznost.
nejdriv bych zkusil se nejak pripojit - udelat life cd/usb, kde bezi ssh
pripojit se, kouknout se do logu, zkontrolovat, jestli je povolen autostart ssh po restartu (/etc/ssh/sshd_config) ...
pozor po nabootovani z jineho disku, bude ten puvodni jinde, nez /  (vlastni zkusenost :) )

  Sam