Re: Linux - laická otázka

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 7 14:33:43 CEST 2014

narychlo:
- pres ssh (z vin asi nejlepe putty) se pripojit a zkontrolovat pripojene disky (tusim df -h). mozna nektery po restaru se nenamontoval
- kdyz nektery disk neni namontovan - namontovat ho
- zkontrolovat jestli bezi sluzby apache, ... (neco jako service --status-all)
- kdyz nektera sluzba nebezi, restartovat ho ...

tak snad to je k necemu
  Sam