Mereni zalozni baterie - ampermetr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 7 12:06:38 CEST 2014

 7.10.2014, 12:01:31

Spousta cinskejch modulu neni postavena na klasice ICL710x ale na nejakym
levnym MCU s ADC. Takze to ma horsi presnost nez ICLko, ale umoznuje
to merit vstupni napeti spojewne se zemi.
Nicmene v diskutovane aplikaci je treba merit v obou polaritach, coz
nezvladnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz