Sutaze mladych elektronikov ZENIT, 31. rocnik

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 6 22:47:11 CEST 2014

No problém je, že v tuto chvíli vím o jediném opravdu schopném bastlíři na škole. Pak je tam ještě pár lidí o výrazný kus níže (řekl bych tak do 5) a pak jen temno a prázdno. Je to smutné, když v tom oboru máme ve 4 ročnících cca 90 studentů, ale je to bohužel tak.

Poptám se, ale nevidím to moc reálně

Jakub