ERSP 50

Martin Polehla hw-list na polous.cz
Pondělí Říjen 6 18:07:39 CEST 2014

Diky Pavle za tip, nicmene tam problem nebude (hneda na hnedou, cerna na
cernou).

Propravde odchylka se projevila uz pred vymenou samotneho pera - po vymene
tranzistoru a kondenzatoru. Topne teleso melo naruseny privodni kablik a
pozdeji se rozpadlo, tak jsem chybu puvodne prisuzoval peru a topne teleso
vymenil.

Martin