Re: Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Říjen 5 20:38:31 CEST 2014

Oddelovaci (auto)trafo bych taky bral, ale toho vestinou neni duvod se
zbavovat...
Teslacky RLCG mustek (BM595 pripadne BM559) tam asi taky nebude ze?
Seznamem bych se taky rad procetl.

PK