RE: Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 5 20:37:33 CEST 2014

Ano pánové, vidím, že zájem je poměrně velký. To jsem potřeboval slyšet, abych věděl, jestli mám sepisovat seznam.

Až to bude, určitě ho sem pošlu. Dejte nám ovšem čas, bude to skutečně spíš dlouhodobější operace (nechceme to všechno bezhlavě vyházet, takže to zabere čas a různé interní diskuse a rozmýšlení). Zatím je to v rovině startu, ale určitě se na tom začíná pracovat.

Teď mi prosím neklaďte otázky, co tam je a není, já nejsem správcem laborek, takže to znám jen spíše vzdáleně. Velké šoupáky tam jsou, autotrafo určitě taky, ale to jsme měli myslím jen jedno, takže určitě zůstane.

Mějte se pěkně, ze své strany to považuji za uzavřené a ozvu se

Jakub Šerých